niedziela, 22 lutego 2009

w różanych klimatach ...



Aby odpocząć od czarno-szaro- białych kolorów przedstawiam kilka moich prac które powstały kilka lat temu. Zupełnie inne klimaty , kolory. Dobrze czasem jest spojrzeć za siebie i popatrzeć innym okiem na rzeczy które się kiedyś zrobiło. Wtedy wydawały sie najpiekniejsze na świecie.
Dziś wywołują uśmiech ale taki miły na wspomnienie moich różanych upodobań. Jednak gusta się zmieniaja i dziś dobrze czuję sie w wzorach graficznych. Ale kto wie co będzie za parę lat ...





8 komentarzy:

  1. Romantyczne , śliczne a na żywo jeszcze ładniejsze :)) Pozdrawiam i czekam kiedy bedziesz miała nowe wzory do sprzedania ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzbanek powalił mnie na kolana..Piękne te kwiaty...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne są. ja uwielbiam różane klimaty

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! kolejne cuda :) Najbardziej urzekło mnie puzdereczko :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą pracę... miała tak wielu naśladowców, ale to już nie to samo... Zresztą wszystkie Twoje prace były dla mnie wielką inspiracją, a teraz kiedy odkryłam tego bloga, będę z niecierpliwością oczekiwać na kolejne wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tę tacę kocham.
    Widziałam ją już dawno , dawno, ale jestem pod nieustannym wrażeniem, no zachwyt nieustający.

    Katarzyno , jesteś Mistrzynią krajowego decoupage, już to gdzieś pisałam. A wydaje mi się,że na świecie nie masz wielu konkurentów.

    Uściski serdecznie Ci przesyłam.

    Tworzysz cuda !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuję slicznie za odwiedziny :))) i komentarze

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę bardzo piękne! pozdrawiam.
    Sofia

    OdpowiedzUsuń