piątek, 20 lutego 2009

Post z nagrodami



Kochani, jestem z Wami od 2 miesięcy, przez ten czas odwiedziło mnie prawie 10.000 osób. Naprawdę jestem tym mile zaskoczona. Nie spodziewałam się takiej ilości osób. Cieszę się, że mogę podzielić się z Wami moja twórczościa, która stała się najważniejszą oprócz rodziny oczywiście rzeczą w życiu.
Ale dosyć tych patetycznych tonów. Z okazji 10.000 odwiedzin które widzę lada moment nastąpią rozdaję prezenty.
Spośród osób które dopiszą komentarz do tego posta do 28 lutego, 1 marca wylosuję trzy osoby które otrzymają miłą niespodziankę, zrobioną oczywiście przezemnie. Między innymi wieszaczek który widac w tym poście.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie, dziękuję za wszystkie odwiedziny i zapraszam do kolejnych.
Kasia - greglis

41 komentarzy:

  1. Zapisuję sie jako pierwsza...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hallo Greglis,

    bei so einer schönen Seite (Blog)ist es kein Wunder, wenn man so viele Besucher hat. Du bist halt eine Künstlerin und machst die schönsten Dinge. Deine ruhige Hand möchte ich auch haben.

    Einen lieben Gruss

    heidi

    OdpowiedzUsuń
  3. Następna!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie - też mam jubileusz tylko skromniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Grelis...
    Jak już pisałam w innym komentarzu, jestem zachwycona twoją twórczością. Ta precyzja z jaką wycinasz motywy, napisy itd. po prostu powalają mnie z nóg.
    Pokazuj dalej swoje prace. Czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  5. no no, gratuluję frekwencji - ale czemuż tu się dziwić.
    miałam to szczęście, że nie dość, że widziałam na własne oczy mnóstwo z tych cudeniek, które stworzyłaś, to jeszcze miałam szansę uczyć się u mistrzyni ;P chociaż w końcu poszłam w skrapowanie.

    życzę Ci kolejnych setek, tysięcy, milionów odwiedzin, i tego, żeby utwierdzały Cię w przkonaniu, jak piękne rzeczy tworzysz.

    Najlepszego !!!!!!!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja stanę w kolejce....
    Jako że Cię podglądam i Twoje retro mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Zasłużone z resztą!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też , ja też !!!
    Śliczności u Ciebie jak zwykle !
    Staję w kolejce ,może się uda !
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje tak licznych odwiedzin ale co się dziwić jak tu same cuda ;) chętnie weszłabym w posiadanie takowego :P

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Greglisiu- tak skromnie i ja się tu wpiszę. Twoje prace są nie do rzetelnego skomentowania czasem. Są zjawiskiem jedynym w swoim rodzaju. Jedynym- niepowtarzalnym i jakże przepięknym. Przenosisz mnie zawsze swoimi pracami, szatą i klimatem bloga do poprzedniej epoki. Kamila z Zakamarka

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje prace są piękne! Oby tak dalej, jesteś inspiracją. *^v^* Zgłaszam się do przygarnięcia jakiejś pięknej nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpisuej sie i ja! Na Twoim blogu czuje sie wspaniale, a coz to musi byc za uczucie posiadac jedno z Twoich cudeniek! Chcialabym sie przekonac:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do tej pory nic nie pisałam, bo podziwiam w ukryciu. Zreszta nic konstruktywnego bym nie napisała tych och i ach.

    Zazdroszczę umiejętnosci tworzenia tak pięknych i unikatowych rzeczy !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze będę powtarzac , że miałam ogromne szczęście , że to właśnie Ty pokazałaś mi czym tak naprawdę decoupage jest .... Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te Twoje wieszaczki retro :)
    Podziwiam precyzję wykonania Twoich prac i jestem zachwycona efektami :) Nic dziwnego, że przez 2 miesiące miałaś tyle odwiedzin :) Od Twoich prac trudno oderwać oczy!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też się ustawię w kolejce, bo Twoje prace mają klimat, styl, do tego precyzję wykonania :) nic dziwnego, ze na blogu tyle odwiedzin ;)Życzę ich jeszcze więcej !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje :))
    Twój blog inny od wszystkich, bo Ty sama jesteś niezwykła :))
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  18. To i ja się zgłaszam.
    Może wpadnie w moje łapki,choć jedna cudowność którą tworzysz?

    OdpowiedzUsuń
  19. I jak tu nie skorzystać z okazji !!!!

    Raczej szczęścia w grach losowych nie mam, ale może ....

    Pozdrawiam i gratuluję frekwencji.

    OdpowiedzUsuń
  20. No to po prostu nie można się tu nie dopisać ;)Tworzysz piękne rzeczy,pamiętam Twoje prace jeszcze z forum gazety pl.Zaglądam tu z wielką przyjemnością :).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też pamiętam z fotoforum Twoje piękne prace :) gratuluję i marzę o tym, że to mnie wylosujesz ;] pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. ..miło ogląda się te wszystkie cudności, które czarują Twoje ręce, jest na co popatrzeć, oj jest jest....;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Serdecznie gratuluje małego jubileuszu i życze wielkiego zwielokrotnienia tej liczby:) Nie wątpie zresztą, ze tak będzie!
    Śliczny ten wieszaczek

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne wieszaczki! Pozdrawiam i podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Składam gratulacje jubileuszowe !
    Piękne rzeczy tworzysz dziewczyno ...
    iło do Ciebie zajrzeć kochana :o)

    Pozdrawiam ....

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tu z dziką radością zaglądam od miesiąca :-)

    Pozdrawiam serdecznie i czekam na dalsze cuda...

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczerze gratuluję tylu odwiedzin w tak krótkim czasie, to naprawdę o czymś świadczy :)!

    OdpowiedzUsuń
  28. dopiero od niedawna odkrywam światy pasji, podziwiam i szukam inspiracji, tu znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. To i ja się wpiszę :) Piękna twórczość! Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Dopisuję się do listy fanów. Dziękuję za piękny blog!!

    OdpowiedzUsuń
  31. gratuluję ilosci odwiedzin i chętnie wezmę udział w losowaniu:)- Jadwiszka

    OdpowiedzUsuń
  32. gratuluję tylu gości (przyznam się, że ja także bardzo lubię do Ciebie zaglądać :)) )
    a jako, że "home sweet home" to nazwa mojego bloga nie mogę nie spróbować szczęścia :))
    pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Woow, jakie ładne wieszaczki! Resztę co prawda widziałam na Kaiem, ale miło sobie przypomnieć takie dopieszczone prace:) Swoją drogą fajnie że je choć na blogu pokazujesz;)
    No i gratuluję tak licznych odwiedzin w tak krótkim czasie! Z pewnością będę zaglądać:)
    Pozdrawiam,
    k_izydorczyk

    OdpowiedzUsuń
  34. zawsze podziwiałam rzeczy jakie robisz! mam ndzieję że choć raz uda mi się coś wygrać :) a taki wieszaczek chyba codziennie bym macała ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja! I ja!
    Gratuluję oczywiście ilości odwiedzin, nie ma się co dziwić zresztą :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lovely blog and art work. Please enter me in your drawing

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej Greglis!
    Dopisuję się raczej nie licząc na wygraną, bo nie mam takiego farta. Chciałam tylko publiczne wyrazić uznanie dla doskonałości Twoich prac!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne prace robisz :) Też bym chciała mieć tyle pomysłów w głowie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Dopisuję się do wszystkich słów w tych komentarzach i podziwiam Twórczość

    OdpowiedzUsuń
  40. Greglis moja:)
    Nie zdążyłam wychwalić baneru z żyrandolem a tu proszę już następny:)))
    Melduję, że zakochałam się w tworzonych przez Ciebie jajkach wielkanocnych.
    Mam nadzieję, że wszystko u Ciebie dobrze i w końcu jakoś się widzimy:)
    Pozdrawiam ciepło,
    Alicja

    OdpowiedzUsuń