wtorek, 7 września 2010

komoda na nowo ...


Dawno, dawno temu , kupilam na starociach komodę. Podobala mi się bo była lekka, wąska i... bardzo tania :)
Kupiłam ją oczywiście z zamiarem zamienienia jej w cudo. I tak mijaly lata a komoda nie zmienila swojego wyglądu i świetnie słuzyła za barek
Az przyszedl ten dzień w którym wiedzialam ze muszę podjąć męską decyzję co z nią dalej zrobić. W takim stanie do nowego domu...nigdy
I w ten sposob przez kolejne kilka miesięcy zmienila swoj wygląd na obecny.
Miłego oglądania :)











40 komentarzy:

  1. Jak zawsze szczękoopad! Bardzo, ale to bardzo podobają mi się Twoje projekty grafik i sposób ich kompozycji na meblach. Coś fantastycznego!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna grafika ,pięknie wkomponowana do wnętrza na komodzie

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również jestem zachwycona... to jest dzieło sztuki użytkowej... nie ma to tamto:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczułam sie jak Alicja w krainie czarów... Twój dom będzie jedyny w swoim rodzaju, niepodrabialny... gratuluję Ci zdolności i odwagi. Życie w tym miejscu musi być nieustającą przygodą...

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita komoda, masz niesamowita wyobraznie, gratulacje!
    pozdrawiam serdecznie z Italii
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka precyzja i ogrom roboty!!! Kasiorku, znowu poczyniłaś unikat!!! Cały Twoj dom, to taki "Wonderland".

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest ARCYDZIEŁO!! Mam wrażenie jakbym przeniosła się do bajki, może do Alicji w krainie czarów? Wszystko dopieszczone i dopracowane - masa pracy, za to efekt powala na kolana!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. wlasciwie juz wszystko zostalo powiedziane, ale nie moge nie zostawic komentarza..........komoda jest przepiekna. Maowalasto szystko recznie ???? Podziwiam talent. Na pewno i Ty jestes zadowolona z efektu, i wiesz, ze warto bylo poczekac te pare lat......

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa i bardzo pasująca do klimatu wnętrza :) Pozdrowienia z Gdyni

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowita! bardzo oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie graficzno-surrealistycznie-absurdalna:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite masz pomysły :)
    Komoda jest piękna, oryginalna i pomysłowa :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowita komoda. Masz cudowne wizje , które fenomenalnie realizujesz.
    Jak widzę jestem jedną z wielu fanek.
    Szacunek
    Pozdrawiam gorąco...

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny projekt!Wygląda rewelacyjnie,masz talent dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ok. Już pozbierałam szczękę z klawiatury i mogę napisać normalny komentarz.
    GENIALNE!!! Komoda, przedpokój i wizja artystyczna.

    OdpowiedzUsuń
  16. no oniemiałam, rozumiem,że drzwi twojego domu nie domykają się od nadmiaru oglądających ...:)
    MISTRZOSTWO!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna ale musi mieć dla siebie odpowiednie otoczenie :) świetnie komponuje się z podłogą

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, nie spodziewalam się takiej reakcji.
    Bardzo Wam dziękuję
    Dla takiej publiczności warto tworzyć :)
    Nawet jesli prace stoja tylko u mnie w domu
    To może już zapowiem kolejny projekt który stanie w poblizu komody
    nazwałam go Commedia dell’arte

    OdpowiedzUsuń
  19. Wprawdzie to nie moje klimaty ale jest na czym oko zawiesić. Gratuluje pomysłowości:)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja również dołączam się do grona wielbicieli ;) Przemyślana, pięknie wykonana, widać czas i włożoną w nią pracę - a takie rzeczy zawsze najbardziej się docenia.
    To kawałki tapety, prawda? Cole&son? Fajny pomysł :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nieprawdopodobnie piękne... Wspaniała, a jaka reszta. Podziwiam perfekcjonizm.

    Pozdrawiam serdecznie.

    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasiu, fragmenty wnętrz, które nam prezentujesz przy okazji swoich nowych prac zachwycają oryginalnością i wyczuciem proporcji w doborze kolorystyki i detali: karo na podłodze i to z komody - gdzie ja bym na to wpadła. Masz odwagę i za nią chylę czoła. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne prace ;) jestem pod ogromnym wrażeniem klimatu wnętrz a meble mrrrr.

    OdpowiedzUsuń
  24. Komoda jest cudna! Dałaś czadu! Domyślam ile pracy Cię to kosztowało, bo sama niedawno odnawiałam starą toaletkę...
    Podziwiam za cierpliwość! Teraz masz jedyny i niepowtarzalny mebelek. Komoda ma bardzo ciekawy kształt,a Ty w dodatku go fantastycznie podkreśliłaś. Gratuluję i jednocześnie zazdroszczę tego arcydzieła!

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę się dopisac do listy wielbicieli Twojego talentu; przecudny pomysł i wykonanie - podziwiam twoje zdolności artystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie ma co się rozpisywać - komoda jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale piękna ;) Cudownie wygląda a na żywo pewnie jeszcze lepiej ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna jest ! zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zareklamuj swojego bloga bądź stronę kompletnie za darmo.. twój blog/strona będą wyświetlane póki co w postach ,w raz z ilością tych "reklam" stworze działy gdzie będą poszczególne kategorie różnych ofert. Czytelnik bloga szukając informacji o np. medycynie nie będzie przeszukiwał wszystkich postów. Wpisując dane słowo do wyszukiwarki bloga znajdzie to czego szukał. Wystarczy że napiszesz do mnie e-maila dotyczącego bloga , ja czytając go postaram się jak najlepiej go zareklamować , chyba że dasz mi już gotowy tekst jaki mam zamieścić. Niektórzy pomyślą .. Jaki tego sens jeśli po jakimś czasie post straci kompletnie oglądalność .. Zostaje przypomnienie mi o danej stronie bym znowu ją jakoś tam odświeżył i zawsze jest wyszukiwarka bloga.. No to jak będą jacyś chętni zapraszam o to mój adres kontaktowy : daniel6f@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. to jest świetne ! Masz wielki talent, dobrze że możesz go tu pokazać :)
    zapraszam do mnie http://magdalena-rogula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Komoda akurat nie jest moją faworytką, ale uwielbiam całość. I właśnie chciałam Cię wirtualnie odwiedzić w muratorze, a tu przykra niespodzianka. To ostateczna decyzja? Jest jeszcze gdzieś szansa na bieżące podglądanie? :((( Pozdrawiam, Zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń
  32. WITAJ, I DZIĘKI ZA TO ŻE TWORZYSZ
    RZECZY PIĘKNE :-)))))))

    OdpowiedzUsuń
  33. Sloik, na muratorze jestem cały czas :)
    tu jest link

    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?130292-w-stylu-retro
    pozdrawiam greglis - kasiorek

    OdpowiedzUsuń
  34. Uffff:) Idę po herbatkę i wpadam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. PRZEPIĘKNA, ABSOLUTNIE CUDOWNA. CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ABYŚ TWORZYŁA NA SPRZEDAŻ? Będę Twoim wiernym klientem.

    OdpowiedzUsuń