czwartek, 17 grudnia 2009

Candy, candy - losowanie



Co za miła chwila, za oknem śnieg, z radia sączy się leniwa muzyczka a ja z przyjemnością czytam Wasze wpisy na blogu. Czas dać wolną rękę losowi i wylosować trzy przemiłe osoby.
Tym razem los uśmiechnął się do
MILENY
PENELOPY
ARKADI
Serdecznie gratuluję i bardzo proszę o kontakt na adres greglis@poczta.onet.pl w sprawie wysyłki
Jeszcze raz dziekuję za tak liczne owiedziny i mam nadzieję że z tą sama częstotliwością bedziecie do mnie zagladać a ja odwdzięczę się nowymi pomysłami na decoupage'owe drobiazgi i piekne wnetrza
Pozdrawiam gorąco
greglis

6 komentarzy:

  1. Gratuluję szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja- jedna z tych, co los się do nich uśmiechnął - do mnie po raz PIERWSZY (!). A już traciłam nadzieję i zaczynałam wierzyć w pecha :) Ależ mam prezent na Święta! Podziękowania składam na rączki, które chwyciły karteczkę z moim imieniem. Pozdrawiam serdecznie.Już się nie mogę doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :D

    A Ciebie Kasiu zapraszam po odbiór wyróżnienia. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję!!!Do mnie też po raz PIERWSZY uśmiechnął się los i to w dodatku z jaką nagrodą i od KOGO,od jednej z pierwszych dekupażystek w Polsce!!!Chociaż nie wiem,czy nie za późno się zgłaszam,bo przegapiłam trochę losowanie :c(

    OdpowiedzUsuń
  5. For boosting your opportunities of succeeding you ought to select this solution so that you can be in great deal. usa facebook likes

    OdpowiedzUsuń