czwartek, 9 kwietnia 2009

jajka - ostatnia odsłona...



W ogromnym pędzie , między myciem okien, pieczeniem ciast a obmyślaniem menu świątecznego wpadam z ostatnimi jajkami. Niestety część sprzedałam prosto z lini produkcyjnej w pracowni, więc pokazuję tylko ostatnie 6. W tym roku nie uciekałam od koloru. Sczególnie to szafirowe jest mi bliskie.
Kochani, życzę Wam aby te święta były słoneczne, radosne i pełne wiosny. Niech czas przez te świąteczne trzy dni się zatrzyma i trwa jak najdłużej.Koniecznie znajdźcie czas na wizytę na tym blogu :)
A osoby które o poranku spać nie mogą , zapraszam serdecznie do obejrzenia w Wielki Piątek programu "Kawa czy Herbata" na I programie TVP . W godzinach 6.00 - 8.00 będę razem z Karolinką ozdabiała jajka i mówiła o technic decoupage.
WESOŁYCH ŚWIĄT
greglis









8 komentarzy:

  1. Piękne jajka!Mnie podobają się zwłaszcza te z crackiem. Bardzo proszę o zdradzenie marki, której używasz, bo daje piękne, delikatne spęki. A jutrzejszy poranek już sobie rezerwuję na oglądanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż jestem pod ogromnym wrażeniem .Piękne są wszystkie i każde z osobna

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jak zwykle . Wesołych Świąt Wam życzę i budzik na jutro przygotuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Kasiu:)
    Na moim blogu czeka na Ciebie wyróżnienie.
    Pozdrawiam i pięknych Świąt życzę,
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę się napatrzeć na te Twoje jajka :) Tym bardziej, ze ja jakoś serca do "jajkowania" nie mam ;)
    p.s. gratuluję netowej galerii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tworzysz prawdziwe dziela sztuki. Jestem pod wrazeniem.
    Pozdrawiam serdecznie
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam: :) chciałabym się dowiedziec gdzie Pani kupiła tak piękne serwetki ?? ślicznie wyglądaja na jajkach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń